wonderful weather ♥

Har haft en riktigt jobbig dag, ont i huvudet och i magen. Aja det blev bättre när jag kom hem och satte mig ute en stund & solade, så skönt att nästan få lite mer färg, haha. Annars brukar inte jag vara den som blir blek i övriga kroppen bara lite grann i ansiktet. Men att man kan gå ute i t-shirt och shorts är ju fantastiskt.
Går bara 3 dagar o skolan den här veckan och oj så skönt, det här ska jag nog orka med!!
 
Nu ska jag nog ta något att äta sen sätta mig och titta på film. 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej, har nu en ny tävling på bloggen, Gissa vilken kändis?! Dem som gissar rätt får en länkning på bloggen!!

Tävlingen avslutas imorgon kväll kl.18

förlåt om du inte tycker om sådana hära kommentarer
Direkt länk:
http://www.nattstad.se/louisemellqvist?id=8299521

2013-05-06 @ 15:38:30

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback