Torsdag

Vilket väder det är idag, känns verkligen som sommar nu. Helt otroligt vad allt har blivit grönt helt plötsligt. Bloggar just nu ifrån mobilen då jag inte kan använda min dator. Lovar att komma igång rejält med bloggningen sen då jag kan använda en annan dator, haha. Nu ska jag i alla fall sätta på en film då jag bara har en enkel spanska läxa tills imorgon, underbart!
Skulle egentligen ha tagit bild på "dagens outfit" med kameran men tyvärr var det slut med batteri och jag hann bara ta en bild som inte blev så lyckad då ljuset blev helt fel och jag blev mörk.
Blev för mörkt också vid min spegel så tog vid min systers rum.
Har även gått i ballerina hela dagen & plågats av skoskav, så det slutade med att jag tog av mig dom när jag gick från bussen, hihi :)

 

Kommentarer
Postat av: Moa<3

Hej vill du göra bloglovinbyte? :)

2013-05-16 @ 14:41:41
URL: http://www.sukiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback