on with the boots!

- ett par vanliga gummistövlar
 
Fick för mig att gå ut och fota förut och hittade den perfekta platsen för det! Problemet var att jag hade tänkt fota i ballerina men det var för högt gräs på vägen dit så då hittade jag ett par gummistövlar och ja det passade ganska bra till outfiten så de flesta av bilderna blev med gummistövlar på! Men i alla fall blev det inga bilder på mig då det blåste alldeles för mycket och mitt hår bara var i vägen, haha. I vilket fall så har jag inte bloggat mycket de senaste dagarna men troligtvis ska jag köpa en ny dator jag har sparat in och då blir mycket mer bloggning, det kan jag lova er!! :) 
 
Nu ska jag ta en solstol och plugga kemi! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback