Ibland är ingenting bra

Jag har verkligen en extrem blogg torka, känns som om jag inte har något att skriva om då jag inte gör så himla mycket om dagarna. Är ute och solar,badar men det är oftast bara det jag gör. Är med kompisar osv. 
Känns så himla tråkigt att inte ha något att bjuda på. Förhoppningsvis blir det bättre senare i veckan då jag kanske ska till Öland en natt. En massa bilder på bad och sånt.
 
I vilket fall så sov Ebba här inatt, vi kände att det var så länge sedan vi träffades så det fick bli en riktig tjejkväll  med taco och mys framför tvn. Dess värre åkte hon hem ganska snabbt idag så vi hann inte rikigt göra något förutom att äta frukost, haha. Men det blir säkert fler gånger! 
Nu kände jag att jag har skrivit ut allt jag hade o säga, men som sagt blir bloggen nog mer uppdaterad senare i veckan. 
 
Ha en bra onsdag! Även fast det är skit väder där jag bor!!
 
 
 
Kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback