fullt upp

Var ju som sagt på Öland över en natt och jag tänkte åh vad kul det ska bli att ta bilder men så glömde jag kameran, haha smart Evelina. Men i alla fall jag tog en hel del med mobilen så det var ingen fara egentligen. 
Men ni kan ju föreställa vad trött jag blev på mig själv, haha. 
 
I vilket fall så var jag och firade min kusin och hans flickvän en sväng i eftermiddags. Alltid kul att åka bort och träffa de i släkten tycker jag =D 
På tal om det så har jag ganska fullt upp i veckan då jag imorgon packar för att åka till Ebba och tälta en natt, hur mysigt som helst ju!! Sen på tisdag kommer kusinen min med familjen och äter hos oss, då jag efteråt hänger med dom hem och sover där tills på onsdag, också super kul!! Sen har jag då resten av veckan till att slappa. 
 
Nej nu ska jag gå ut och köra kubb med min syster. Ha en bra söndags kväll!
 
Bjuder på en bild av världens sötaste katt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback