Hemma igen!

Känns hemskt att jag inte har kunnat blogga de här dagarna men jag har inte haft internet, jag trodde jag skulle ha det men så blev det inte. Men nu är jag tillbaka!! 
Kom hem igår sent på kvällen så det blev nästan att jag direkt gick och la mig. Är fortfarande ganska trött så trots det fina vädret har jag legat inne på kollat på serier plus spelat lite sims! 
 
Fast senare på eftermiddagen fick jag lite dåligt samvete att jag gick ut och satte mig i en solstol. Beställde hem några böcker också i måndags som hade kommit när jag var borta så jag tog en av böckerna och läste lite!
 
Elsas mode, en av de bästa böckerna jag läst, finns ju också Elsas värld som är andra boken tror jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback