Weekend for 4

Hej!
Har haft världens bästa helg tillsammans med bästa tjejerna! Lagade trerätters och hade det allmänt trevligt och jätte mysigt. Det måste verkligen göras om någon gång framöver. Ingenting är bättre än att umgås med de man vill vara med. Vi stannade uppe till 4 ungefär och därför är jag väldigt trött plus att jag känner att förkyldningen kryper fram. Hosta, ont i huvudet osv alltså en vanlig förkyldning. Denna eftermiddag spenderas i matteboken, har prov på onsdag och jag vill klara det så jag inte behöver tänka på ett omprov, usch. 
 
Kanske man sätter sig ute och pluggar, det är ju trots allt vår nu!! 
 
Vill bara säga att jag skulle inte klara någonting om inte du fanns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback