Slut på bloggandet?

Hej!

Bloggar från mobilen just nu eftersom att jag inte orkar sätta mig vid datorn, haha :) Jag tycker inte om att jag inte har bloggat på flera dagar, det känns inte alls bra. Funderar på att kanske lägga ner blogga och sen starta en ny om jag verkligen vill börja blogga igen. Har även lagt upp svar på frågestunden på videofyme där jag heter @evelinaasvard, av någon lustig anledning får jag inte in den på bloggen. Ska nog imorgon filma andra delen om jag får tid över. Ska nämligen ut med Ebba och "inviga" våren med en picknick, hur kul som helst ju!

Det bästa med att vara ledig imorgon är nog att jag kan sova precis hur länge jag vill!
Ska nog återgå till familjen så skriver mer senare och så får jag se om jag behåller bloggen eller bara tar en paus.

Idag kom även mamma hem med underbara munkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback