lazy monday

Gud förlåt för att jag inet har bloggat men det har varit fullt upp! Firade påsk med båda sidorna av släkten och på långfredagen kom Ebbas familj hit och åt mat, mysigt mysigt! Men i alla fall idag har jag inte gjort någonting, försökt få lite färg men nja det gick inte så värst bra måste jag säga, tror jag får sitta hela veckan :D
I morgon kanske Ebba kommer hit och sover här men inget är bestämt så vi får helt enkelt se :)
 
Ska även försöka springa i veckan, ska bli ett lov där jag inte sitter vid datorn hela tiden, haha. I vilket fall så ska jag blogga mycket under veckan också! 
 
Funderar på att sätta på en film, låter ganska bra faktiskt!
 
Har även hunnit testa mitt nya läppstift några gånger och det ger perfekt färg på läpparna.
 
 
Kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback