Fun night with bestfriend

God morgon får jag säga!
Ebba sov här inatt och vi hade hur kul som helst, skratta åt varenda liten sak. Hon är verkligen världsbäst. Vi hann titta på ungefär 3 filmer, början av en skräckis, halva Dark Shadows och hela filmen Planet 51, jätte gullig film. Så idag ska vi nog ut och fota en stund, jättekul :D Resten av dagen har jag nog inget planerat så får se vad jag hittar på :) 
I morgon är det redan måndag så är det bara jag som tycker helgen går föör fort, helt otroligt. 
Men som tur är så ska vi på någon teater i skolan nästan hela dagen så det blir ganska skönt faktiskt.
 
Nej nu ska jag återgå till Ebba, skriver mer senare!
 
Kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback