påsklov

 Äntligen har jag påsklov, väldigt efterlängtat måste jag säga! Jag har absolut inget inplanerat men det är skönt det med, att göra ingenting helt enkelt! Snart tänkte jag fira med lite Gossip Girl och efter det kanske någon film, vi får se :D Hur som helst har dagen varit jätte bra, mitt dålig humör igår har gått över och det känns så skönt! Världens bästa torsdag faktiskt :) Idag tog jag bara på mig något, ett tips för att "liva" upp en ganska tråkig outfit är att sätta antingen ett snyggt halsband som syns eller en ring, jag lovar er det blir mycket roligare då!
Förresten glöm inte frågastunden, klicka HÄR för att komma till kommentars fältet som nu inte ser så snyggt men jag lovar jag ska fixa till det precis nu! 
 
kram evelina

Kommentarer
Postat av: Jenni;*

hejdär!har en liten frågestund på bloggen, släng gärna in en fråga, kram!

2013-03-29 @ 20:20:13
URL: http://klumpisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback