Back to school

Imorgon blir det tillbaka till skolan, tänk vad fort alla sommarlov går. Ändå är det ju väldigt skönt att gå tillbaka till gamla vanor och faktiskt ha något att göra om dagarna haha. Det jag ser mest fram emot är nog alla vänner, att få träffa såna man inte träffat på hela sommaren, men så följer ju nästan alla tidiga morgonar med i kitet, vilket inte är så väldigt roligt. 
Sen en sak jag kommer att få "uppleva" varenda söndag är söndagsångesten vilket jag inte heller ser så mycket fram emot. Men det ska nog gå bra, jag har både tagit ett varm bubbelbad nu och jag ska snart bädda rent i sängen med nya frächa lakan, mysigt.
Nej nu måste jag sluta skriva, sitter nämligen i skrivande stund med hårfönen i ena handen & den andra på tangenterna. 
 
Sen angående uppdateringen kommer den antaligen gå tillbaka som vanligt igen, med outfit bilder och liknande.
 
Har ingen ny bild att bjuda på så det får weheartit stå för!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback