Dagarna

Jag kan inte förstå det, det har redan gått ungefär 2 veckor sen jag slutade skolan, visst det är många veckor kvar på sommarlovet men ändå 2 veckor liksom. I vilket fall har jag bara gått hemma de senaste veckorna men nästa vecka blir det nog mer gjort. Ska träffa några vänner vilket ska bli jätte kul verkligen!! Annars så var jag en sväng i stan idag och bilder på det jag köpte kommer upp senare idag eller ett tidsinställt imorgon. Förklaringen till varför det blir ett tidsinställt är för att jag ska nämligen till Liseberg imorgon!! Med mamma & syster, så det ska bli hur roligt som helst =D 
Var också hos mormor ocg morfar förut och firade han, hela 71 år, grattis världens bästa morfar!
Har nästan inga roliga bilder att bjuda på då det regnat hela veckan, dumma regn!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback