"before I die"

HEJ!
Ännu en dag har gått och snart är det fredag,igen! Gud så härligt!! Idag har varit en sån där dag då man går som sömngångare i korridoren, har varit och är fortfarande jätte trött! Om jag kunde så hade jag nog somnat på matten idag, så då förstår ni lite av hur trött jag var, hehe ^^ Men i alla fall, ni kanske har sett att jag har bytt header, hade inget att göra så ja det blev som det blev helt enkelt :D 
 
Nej nu ska jag gå och äta mat! Efter blir det troligtvis ett par pretty little liars avsnitt, har inga läxor så WOOHO!
 
Lite "before I die" bilder
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

och vad menar du men 'drömkropp'? hur skulle den vara?

Svar: Vet inte riktigt hur jag ska svara men det bästa jag kan komma på är att jag vill ha den precis så jag vill ha den!
Evelina Åsvärd

2013-03-06 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback