Torsdag

Hej
Gud förlåt så mycket för helt usel uppdatering! Har egentligen inget att skylla på men det bara blev som det blev, hehe. Men nu är jag troligen igång igen och ska uppdatera mycket :) Slutade vid 2 idag och åkte direkt hem och kollade ett avsnitt från Carrie Diaries, världens bästa serie så kolla in den!! Perfekt serie för tonårstjejer :D 
Just nu kollar jag på insperation till både när jag & Ebba som troligtvis ska fota på lördag och lite egna bilder. 
Ska försöka sälja min dator och köpa en macbook istället, känner att det är bättre att ha än en stationär. Så då kanske uppdateringen blir lite sämre tills jag har sålt den. I vilket fall så ska jag nu plugga på spanska verb, önska mig lycka till!
 
 
Kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback